torsdag 31 augusti 2006

Tiotusen Tack Allihopa !!!!!

Fy vilka fantastiska vänner jag har... jag är så glad att alla ni som kom på Foajé-Minglet é just mina vänner & jag skulle helst vilja att alla flyttat in här så vi kunde dricka portvin i biblioteket mest hela dagarna tillsammans... Lite extra tack till Villle & Rudiegirl som båda var med & roddade på olika sätt för att detta evenemang skulle kunna gå av stapeln & Maria som valde & bar hem portvinet till mej... Puss, jag vill ha fler fester med er som gäster!!!

/// L8-Lee
PS. Det kommer lite bilder här åxå.. men nu måste jag gå till skolan....

5 kommentarer:

Maria sa...

Tack själv för en finstämd tillställning där nya orkestrar såg dagens ljus...

Anonym sa...

Men inte så finstämda orkestrar.... eller??? det där med nordsamisk dödsmetall.... ja det verkar nästan lite farligt... eller

Villle sa...

ja bara namnet skrämde ju

Anonym sa...

Men man ska kanske bli lite darrig av dödsmetall....

Anonym sa...

Kom du när det är läge!!!