onsdag 23 augusti 2006

Snowman Skickar Bilder Från Milano :

Snowman har lämnat Kiruna för ett jobb i Milano... inte för alltid... men för några veckor så ska han jobba nere på "kontinenten" som han brukar säga... på bilden här liknar det visserligen Stockholm som fan... men säger han att han är i Milano, så är han nog det...
Igår: La jag in en beställning på en rosa kamera.... hjääääälp!!!
Imorgon: Ska jag skicka en Rudie Tee (vit med rött tryck) till Jokkmokks utkant.... lilla Sadura som bara är några månader ska få något coolt att ha på sej...
Ok, jag erkänner: Ja ja ja, jag gillar faktiskt åxå Macintosh.......

2 kommentarer:

Anonym sa...

det ar faktiskt milano

Lotta sa...

Skönt att höra!!! Annars hade jag blitt lite sur.... om du hade vatt i Stockholm utan att hälsa på menar jag.... Har vi köpt likadana kameror tro??? Min är blå !!! & Bra & snygg & fantastisk!