onsdag 17 mars 2010

Jag får lust på blod i Glob

Vampyr-musikal i Globen i höst...
*
Synd att det inte är ikväll... jag hade lätt kunnat tänka mig att släntra över till Globen nu & lyssna på sjungande vampyrer i masskörer några timmar... men det är väl bra att sy & skriva vidare istället för att bara tänka på blodiga nöjen... Jag får kanske göra blodpannkaka imorgon som tröst ;)))
*
Blodpannkaka á la Lotta:
1 flaska renblod
1 flaska vatten
så mycket mjöl att det blir en bra smet
salt
lite laktosfritt smör att steka i

Lägg på grovt rivna morötter, keso & ringla på lite mörk sirap - rulla ihop & njut !

4 kommentarer:

Förvirrad tjej sa...

Don leat maid ceahppi!!!

Lotta sa...

Giiiiiitu :)))
Man somá oaidnit du !

Marina sa...

åÅÅÅÅH NU BLEV jag hungrig!

Lotta sa...

Jag åxå, nu ska jag ta ut middax-blodet ur frysen :P