måndag 8 mars 2010

Jodå, solen är här å takdroppet å balkongkaffet å vårfåglarna å allt :)

På vägen till badhuset annonseras ankomsten & eftersom det är internationella kvinnodagen fick brudar simma gratis... men jag har årskort så det gjorde lixom ingen skillnad :)

Solen spanas in av någon i en glob uppe på Globen

Min solridå funkar fint såg jag när jag kom hem

Första balkongkaffet i solskenet innan sömnaden. Jag försökte plåta takdroppet... men det gick sådäär... Helt härligt iallafall i nya solbrillor :)))

4 kommentarer:

Villle sa...

Åh, det ser härligt ut med de röda färgerna och solen och balkongkaffet!!!

Lotta sa...

Ja det är ju helt lovely med kaffe ute i vårsol :) Känns helt overkligt när min kusin samtidigt sitter fast inne för att det är snöstorm ...
Men de där röda färgerna ??? Menar du mina kinder då kanske eller :P

Villle sa...

Ja, jag menar dina röda kinder :P

Nej, jag menar nog hela alltet, solen i glasögonen, solen mot fönsterblecket, bordet, kaffet, stolen... ja allt går liksom i rött. Det syns att solen skiner, det är nog det jag vill säga. Och att den skiner varmt.

Lotta sa...

Okidok, då förstår jag