tisdag 30 mars 2010

Snus eller inte snus...

Varje gång jag slutar snusa så blir jag väldigt fokuserad på just snus. Jag hittar så många tillfällen som blir ännu godare, roligare, trevligare, bättre med en liten god prilla under läppen. Jag skiter i hälsa, ekonomi & kyssar.... jag tycker snuset är det största livsnjutet & tänker att snuset gör nästan allt annat mycket bättre... och det är faktiskt sant... det finns egentligen inte mycket som är dåligt med snus. Det stora problemet är att jag inte klarar av att snusa bara lite grand... det blir överdosering och jag har en snus inne dygnets alla vakna timmar... och så kan jag inte riktigt sova... Jag blir väldigt uppe i varv av snus & det gör att jag får väldigt svårt att somna på kvällarna. Det är en riktigt dålig grej... jag tycker nämligen om att sova. Så just nu sitter jag här & gäspar stort för jag tror att det har gått 5 dagar utan snus nu & jag vill gärna gå och lägga mig. Det är härligt och ovant att vara såhär sömnig :))))
Imorgon kommer min cykel hit, jag har fixat plats för den i källaren för nu är det vår !!!

Inga kommentarer: