måndag 29 mars 2010

Nya bekantskaper :)

Den senaste veckan har jag:

  • Slutat snusa (för säkert tionde gången :)
  • Sett en ny vacker bekantskap i ögonen... Extremt cool typ som hittills bara funnits i min fantasi ;)
  • Varit på fest & suttit bredvid en hel drös med snusare... utan att snusa själv :)
  • Fantiserat om en orange Helly Hansen... någon sa att det går lika bra med blå... & jag sa "ja egentligen", men jag ljög ;)
  • Plankat UT ur tunnelbanan för första gången i mitt liv.
  • Köpt dop-present.
  • Drömt ovanligt mycket :)
  • Fixat flygbiljett t Kiruna.
  • Ordnat skjuts.
  • Köpt en födelsedags present.
  • Fått frågan om hur ofta jag brukar säga att jag har "halva inne" & fått förklarat för mig att det är en roligare sägning än jag velat tro... så jag ska kanske säga det oftare för å kolla hur det känns.
  • Fått en styrelsepost.
  • Insett för säkert femtonde gången att jag sover bättre när jag inte snusar... & att det är den enda anledningen som kan få mig att låta bli :) Jag vet också att jag brukar glömma bort detta helt plötsligt :/

Inga kommentarer: