tisdag 13 juni 2006

Bada Bada Bada !

Okej, jag ger mej... det är sommar.. det är bara att erkänna... så jag ska åka å bada... först bara handla lite pic nic !!!!

Efter badet: Jag klarade uppdraget... jag har badat & solat bland en massa folk... Det var tillochmed riktit najs!!! Det enda problemet är att jag brände mej på knäna.... & armarna åxå... & knävecken svider dom med om jag ska vara ärlig... så imorgon blir det ingen solning, hur fantastisk väder det än må vara...
Sommarens-tema: Pic nic ska jag ha varje dag... eller så ofta det bara går... bara det inte regnar eller haglar eller nått... igår hade jag lunch-pic-nic i Spökparken... idag har jag haft pic-nic vid Hellasgården till lunch & på Observatoriekullen till middag... istället för å träna... det är faaaarligt att träna med brännande knäveck... eller nått...
Dagens illavarslande upptäkt: Jag har fått tillbax mina utslag på "bringan"... inte inte bra!!!
Dagens Skinnjacka: Idag släntrade han med en systempåse iväg mot odenplan..... utan hund men med en konstig komis... Å jag sa inte ett knyst idag heller... precis som igår...
Dagens knävisning: Skedde i min port... jag visade stolt upp mina lys-rosa knän för Mr Jam som var coolare än cool.
Senare innan läggdax: Min solbränna är ganska heltäckande upptäcker jag nu... inte ens mina nya utslag går att urskilja längre.. brännskadan har lixom ätit upp dom... Att jag aldrig lär mej använda solskyddsfaktor!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Maria sa...

Va, vaddå... bada... picknick!!! Men jag då???
Jag måste sitta i möten och sedan sitta i telefonjour!!! Jag vill också bada och picknicka!

Lotta sa...

Ja, jag vill ha pic nic mé dej snaaart!!! Synd att vil lixåm jobbar olika skift hela tiden...

Lotta sa...

Nån dag ska vi picnica allihopa!!! Bannemej!!!!