söndag 4 juni 2006

Svaret I Tävlingen Är :

L8-Lee har inte någon ring i näsan alls längre.... hon var så illa tvungen att ta bort den som förut satt i vänster näsvinge.... fick inte ha den kvar ..... jobbar på ett ställe där det är en smittspridare eller nått sånt... så den är tom... näsan...
Vinnaren kommer att meddelas per rekomenderat brev...
...om det finns en adress vill säga.....
Lite som hänt sen sisst: Jag har gått upp vaaansinnigt tidigt två dagar i rad för att jobba.. att börja kl 07.00 på morgnarna är inte alls min melodi... dessutom har jag knappt sovigt en blund...
Lapphärberget är öppet: Kusin fr Krokvik & unge + en till bor här nu i veckan, Faster & gänget åkte direkt till Farsan, så dom är inte här... Men så var Doktoranden på besök idag, & han hade en till Kiruna-sápmi & en Japan med sej hit, men bara en sväng, så än finns det plats på apberget.
Imorgon:
  • Ska jag sova utan väckarklocks-väckning
  • Åka & äta blodpalt i Dalarö
  • Hoppas jag att det finns märgben åxå!
  • Inte träna heller
  • Inte vara såhär trött
  • ....Kanske få bilderna på "Elvis"

Nu: Ska jag soooooova !

Inga kommentarer: