tisdag 20 juni 2006

Jag Är Bättre Än Hela Jävla Fotvårds VM !!!!

Vem faan bryr sej om Sverige, när L8-Lee är så satans bra!!!! Jag är trött som en gris efter långa & många diskusioner med Recensenten i natt, men imorse när posten kom & slängde in 2 brev i min låda... ja då vaknade jag till vill jag lova!! Första brevet innehöll en fin lönepec... å jag fååår pengar innnan midsommar..... dom behövs verkligen... det andra brevet innehöll info om att jag var antagen till Puscher-skolan... Hösten är räddad.. jag behöver inte bli vuxen riktigt än!!!
Förövrigt: Har jag blivit en Blogg-Kapare... kolla här

6 kommentarer:

Maria sa...

Fy fanken va roligt - en egen pusher i vänskapskretsen!

Lotta sa...

Ja det kan säkerligen bli lättare att få tag på vissa varor...

Maria sa...

Visitkort till exempel!?

Lotta sa...

Just sånt !

Rudiegirl sa...

Jag har middagsrast nu, rätt tråkigt att sitta i källaren å hänga men roligare än att stå i kassan. Har ätit ugnspannkaka, mmmmm med blåbärssylt, var kanske hundra år sen sist

Lotta sa...

Har du vatt å plockat fläder nått då???