fredag 9 juni 2006

Ismannen Har Loggat In !

Fick ett mail från Ismannen idag... han har kopplat upp sej nu & kollat runt här... ny dator har han visst fixat åxå.

Imorse: Var jag i Fruängen med Lillebror... gick inga tunnelbanetåg... fick ta nån ersättningsbuss... tur att man inte bor åt det hållet, jag skulle bli gaaalen!!!
Igår kväll: Var jag på promenad med Hemspråksläraren... eller Recensenten som han hellre vill kalla sig nuförtiden... nå, vi gick omkring i Sibirien... tror vi... fast det kan ha varit nån helt annanstans faktiskt... men det låter lixom bra med Sibirien... När vi irrat runt ett tag så hamnade vi på föredetta Junk Yard där det blev tal om att någon var ett "ruttnande kart"
Idag: Har det varit gaaalen trafik med en massa ylande studenter på lastbilsflak... dom korkade igen hela city... & när jag blev bjuden på god glass så beskrev sej Recensentens kompis som en "konserverad fallfrukt".
Dagens fråga: Vilken frukt har det bäst.... Det ruttnande kartet, eller den konserverade fallfrukten???
Imorgon: Ska jag jobba igen... att en vecka kan gå så fort....

2 kommentarer:

Maria sa...

En konserverad fallfrukt har ju i allafall levt ett liv... det har faktiskt inte en ruttnande kart!
Allt sött och gott finns i fallfrukten, men i kartet bara outforskad bitterhet som aldrig utvecklas till annat än ett analt adolescent tillstånd... Jag pratar inte om själva människorna, detta är enbart hypoteser om själva frukttillståndet!

Lotta sa...

Fin analys maria! Själv ser jag mig som en som lixom aldrig ruttnar... å det kan bero på att jag gillar gift av diverse slag... lite som en Giftigt marinerad godbit