onsdag 28 juni 2006

Bara Några Timmar Av Obehag .....

Kan man städa sig till en sån fantastisk miljö hemma att man inte pallar å lämna lägenheten utan ett extremt mått av obehagskännslor??? Om jag struntar i att putsa fönstren så ser jag snart inte ut heller.... and I like it!!!
Senare: Grannpappan har just lånat min ketchup... & en öl... bara för det så vill jag äta makaroner med ketchup... å det går ju inte just nu... om jag inte går in å lånar tillbax den... eller går in dit å käkar... nä jag tror jag tar nått annat istället... vill ju inte lämna lägenheten i onödan...
Ännu senare: Fick tillbax ketchupen nu.. fick klara mej utan den till min omelett.... men Grannpappan skrämde mej med att säga att han inte ville flytta..... bort från mej... hujeda mej!

4 kommentarer:

Maria sa...

Nämen halli hallå i lingonskogen! Hallå där köp blåbär!

Lotta sa...

Nä jag kan inte köpa blåbär... har fortfarande hela frysen full med bär från förra året.... å förrförra åxå.... nu blir det till att baka pajjer...

Maria sa...

Men jag kan ju nästan vara med i tv programmet "Fantastiskt" (om det forfarande hade visats) med mina frysta hjortron från 1986!

Anonym sa...

ja eller antikrundan!!! vad kan inte sådana dyrgripar till hjortron inbringa !!!