lördag 10 juni 2006

Dagens Fruktkompott !

Jag är en Giftigt Marinerad Vattenkastanj....... fast det inte är nån frukt....

Nu: Ska jag springa till Vivo & köpa frukt.... ska festa här ikväll själv på en smarrig fruktsallad hade jag tänkt.... så jag är lika pigg på jobbet imorrn som jag va idag!!!! Trallala !!!!

I telefonen:


  • Fööörbannat liten L8 du... följ med till västkusten! I juli.. en liten sväng
  • Öööh nä jag kan inte... jobbar.. ska va i Stock hela sommarn.. förutom en vecka typ..
  • Är du arg på mej? Bannat åxå.. jag tror du är arg på mej..
  • Nä jag har bara inte tid
  • Jag kommer kanske till Stockholm några dagar... lova att du säger till att du inte vill träffa min kusin då... om du inte vill alltså..
  • Jag lovar !

Dagens spörsmål:

Vilken frukt är du ... om du själv får välja?

9 kommentarer:

Anonym sa...

mosad banan!

Anonym sa...

Kumquat

Anonym sa...

Chili, idag vill jag va en Chili!!! Räknas det som en frukt eller inte?

Maria sa...

Allt är frukt!

Lotta sa...

Åååååå Guuudrun !!!!

Anonym sa...

Ååååh Blindis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rudiegirl sa...

Hahahahahahahahaha, ni är så söta allihop

Rudiegirl sa...

Å du måste ju få skivan med alla bilderna ju, men jag är så busy hela tiden. Kan ta med skivan imorgon så ser vi om vi hinner träffas. Jag ska till kontoret och sen ska jag sola innan jobbet klockan 18.

Lotta sa...

Tack för bilderna & supernajsa utflykten Rudie!!!