torsdag 5 oktober 2006

Min Kamera Är Så Fin !

Synd bara att jag inte tog fram den igår när Maria & Rudiegirl var här & trängdes runt mitt extremt lilla köksbord... Maria var lite besviken över mat-arrangemanget.. men det blev väldigt trevligt & många skrattsalvor ... så det var nog inte så farligt ändå... undrarns om hon ändå åt krabban när hon gick hem... vi anra gick på Bildbar på Kvarnen en vända... & där glömde jag min sjal.. som jag saknade galet imorse när jag stod & vändtade på Tumba-tåget i morgonkylan...
Alldeles nyss: Sov jag middag
Mitt i sömnen: Ringde Telia... & jag fick 300Kr att ringa för... weard! Hoppas det inte var en dröm bara...
Nu måste jag: Köpa mjölk... ja eller laktosfri mjölk-dryck som det heter..
Snart: Kan jag dricka mitt kaffe
Senare, efter kaffet: Diskade jag gaaaaalet mycket disk... men det var inte så farligt

3 kommentarer:

Maria sa...

Jag FICK ju mat - tack och lov! Så det gick ingen nöd på mig... Tack!

Lotta sa...

Lövley!

Maria sa...

Bejbi!