fredag 27 oktober 2006

Uppsnyggning !

Lite nytt utseénde här upptill har d blitt, känns mycket bättre såhär.. Rensat på skrivbordet har jag åxå gjort i veckan... så städat & snyggt & strukturerat.. mmm I like it... alla genvägar jag hade utsprdda över hela har slängts bort...

Lite senare: Äähh nu ändrade jag skrivbordet till rött åxå... rosa är inte rätt alls nu!
OchTill alla Mac-användare: Jag lyckas inte få bloggen att funka lika snyggt för Mac.. den blir lite snedare tyvärr... jag får se om jag orkar lösa problemet.... annars går det ju bra att bara byta till PC..... Eller !?

9 kommentarer:

Maria sa...

Oh, my godness! Care for a cup of te and some buiscits darling! Such a nice little space you have here... and do i hear an echo of "rådmansgatan - mind the gap!"

Beautiful - just beautiful! Good work pumpkinpie!

Ta-dah!

Lotta sa...

Trallalllaaa !

Lotta sa...

Å visst är det lite härligt att inlägget skär sig mot bloggtiteln! Mmmmmmmm

Anonym sa...

överdelen blev skitsnygg,verkligen läcker!

Anonym sa...

snygga august!

Lotta sa...

Ååååå va ni é guuuullliga !

Anonym sa...

See... glad i could help you! And by the way... you forgot your chair at my website!!!

Maria sa...

det där sneda kan bero på vilken browser man använder också... behöver inte vara just smörgåsens fel...

Lotta sa...

Jo om man kör Explorer ser det helt ok ut... även i Mac...