torsdag 12 oktober 2006

Nu Har Jag Äntligen Fått Den !

Som jag har längtat.... Å nu kom den lixom lite granna olägligt... borde sitta & läsa texten till imorrn´... ska till Uppsala & drillas... Men jag vill bara läsa Grafisk Kokbok.... jag kan bara inte lägga den ifrån mej... & snygg är den åxå...
Tanten på 5:an har flyttat idag, & jag var nån slags Flyttgeneral... träffade nog världens bästa Flyttgubbar.. 2 gamla rävar i branchen ... dom verkade ha sett det mesta.. & det var nog tur... Dom gav mej ordet Lappmögel... Någon som hört talas om det? Det betyder tydligen snö... jag har då aldrig hört .. Nåja nu bor hon Tanten så bra så... & vi har ätit äppelpaj på nya stället... skönt för mej att hon flyttat nu!

2 kommentarer:

Maria sa...

Grattis Lovely, din dag som ideell hemsamarit är över! Snygg bok... fattas bara när det gäller grafik!!! Lappmögel - rikgitg roligt!

Lotta sa...

Tick-Tack sötnos! Jag sitter bara å stirrar på kokboken.... men jag har bestämt mej för att inte öppna den mer förrän i kväll.... hmm