måndag 9 oktober 2006

Okej Vänner.. Ni Lär Inte Se Skymten Av Mej Nå Mer.

Jag har allt jag behöver på min dator nu, kommer alldrig behöva lämna lägenheten... inte ens när jag ska träffas... behöver kanske gå ut å handla ibland... men det finns ju hemkörning... så ja.... man kan ju sitta å fika på var sitt håll... å ändå snacka... å men kan synas utan å ses på stan.. hur ska det sluta... det blir både "översocialt" & totalt osocialt... behöver bara inhandla några små attiraljer så är det klart sedan.
Idag hade jag premiär med Rudiegirl... en alldeles fanastisk upplevelse.. Det är väl bara säga Hej då allihop.... vi kanske ses nån helt annanstans..... eller rings....

7 kommentarer:

Maria sa...

Jag är redan installerad och klar för ständiga möten i alla former!!! Det är dags att köpa en sån där grejj alltså, jag vet vilken modell jag vill ha!

Lotta sa...

Jag har inköpt min nu

Maria sa...

Jag fixar en knickedick idag vid 17-tiden! Det blir nog nackvarianten med knäcklurar och kort pipa!

Rudiegirl sa...

Jag slutar sex, men vet inte om jag har andra planer, har inte bestämt mig, eventuellt videokväll med en vän. Men annars vore det trevligt att höras och ses? om det är möjligt, ses alltså, vet inte vad ni shoppat idag riktigt

Rudiegirl sa...

just det, nån som vet hur man gör en skärmdump på mac?

Maria sa...

Jag har inte köpt ett öga... och skärmdump på mac... går inte, det är inte kompatibelt med kringlan!

Maria sa...

Ja... det var ju minst sagt en spännande sejour igårkväll hörrni! Men vi måste sluta skratta så mycket tror jag - vi kan få tinnitus!