lördag 2 december 2006

Men L8 Kom Igeeeen, Kom Ut Ur Garderoben Nu Då För Faaan !

Det var vad jag hörde igår när jag var ute på gallej... Det var både det ena & det andra & allt var väldigt snällt.. jag kände mej som hej & hå jag vill bara stå på tå för allt är så härligt nuförtiden. Men OK mina vänner... & alla andra som jag känner... & dom som jag inte heller känner..
Det är något som jag måste erkänna:
OK...... Jag ÄR en Stekarinna
  • jag gillar inte att gå på sunkiga ställen
  • jag tycker om lyx
  • jag älskar dyr choklad
  • jag bor som en drottning
  • jag vill börja varje dag med champagne till frukost
  • min bohemiska vänster-style är bara en täckmantel
  • jag tycker om att köpa dyra saker till mej själv
  • jag lunchar ute oftare än jag vill medge
  • jag tänker köpa nya snygga dyra glasögon till mej själv väldigt snart
  • jag är lugn, landad & borgerlig (har trott att jag fortfarande var hysterisk, högtflygande vild & anti)

Ja så var DET sagt... & nu ska jag försöka att inte fortsätta lura mej själv & stå för det här.... (Wish me luck ! )

Inga kommentarer: