lördag 16 december 2006

This Blogg is ......nä nä nä.. HAS now moved to Beta !

Joooo.... Nu har jag flyttat över till Beta... verkar helt OK.. men.... fixar bara inte att ha orange när man hoovrar över länkarna... hooovrarna verkar sitta ihop med inläggets titel... & den vill jag inte alls ha i orange.. nej nej ! men annars har jag överlevt flytten... var ju lite (överdrivet) rädd för nån annalkande tvångsförflyttning.. (historen har väl skrämt upp mig i onödan över vokabulären..)... så jag bara drog... & jag skiter i att undra om det var bättre förr... jag tror det är bra som faan att flytta.... bara inte till söder....
.
Dessutom... måste jag fortsätta försöka få till bloggtitteln... den måste fan bli större! Men jag vet att Maria är är fena på att nosa upp den bästa medicinen för sånthär... snart.... snart ..

7 kommentarer:

Maria sa...

Nämen hej och välkommen till din nya familj baby!

Lotta sa...

giitu ollu !

Maria sa...

Jag kan int' samiska jag! Men hej... tror jag...

Lotta sa...

"Tack så mycket" betyder det.

Men hej hej på dej ! Det är ju apkul här (áhppa-somá) på Beta... även om min statistik gick åt pipsvängen... men det göööör inget! För jag gör bara en ny!

Maria sa...

Men är det här en samisk blogg nu, ska jag lära mig äta och älska på samiska här nu...!? Konstigt det där med statistiken!

Maria sa...

Vad står det ovanför fotot här till höger?

Lotta sa...

Japp, nu blir det bara kokt rentunga & anašit här för hela slanten !

Det står typ... "skjutit den här veckan" ovanför bilden där.