lördag 21 april 2007

Brunch på Sööders höjder

Vaknade med hjärtat i halsgropen & tungan fastklistrad i gommen i ett alldeles mörkt rum utanför tullarna.... telefonen ringer.. vadå sover du ! Klockan är ju halv ett ! Oj... I vanliga fall har jag inga gardiner att dra för... & då vaknar jag av ljuset.. rätt tidigt.. verkar som jag sover hur länge som helst om det är mörkt i rummet nämnligen... Shit jag är sååå hungrig... & här finner jag inget att äta... jag ringer första hjälpen som bor innanför tullarna... hade tänkt åka dit på morgonkulan & bjuda på frukost... men nu blev det tvärtom... jag drösade ner i soffan på söder & blev serverad brunch á la Mary med alla tilllbehör (till&med ett alldeles utsökt överblivet påsk-godis... mmmmm) Nu börjar jag vakna till liv !!!!!

4 kommentarer:

Maria sa...

Brunchakuten är alltid öppen här på söööder!

Lotta sa...

Ja priiiisa Gudinnan ! jag var faktiskt nära döende svält-döden.... jag pallar inte att sova sådär länge.... utan mat....

Maria sa...

Men middagen dög inte åt prinsessan!!!

Lotta sa...

Oups ! ... Nä jag hade ju ätit så mycke påsk & jul-godis... att d inte fanns plats för maten som så tjusigt bjöds på.. men d såg smaskens ut när du åt !!!