måndag 2 april 2007

Utnyttja din rösträtt på denna länk ! & Klicka sedan på myspace länken på nästa blogg !



*

kort översättning/tolkning:

frågan är om den där Myspace-sidan är kul eller ej



  1. Ja, det är kul, jag garvar...


  2. Ja, det är kul, men jag vågar inte skratta, det kanske inte är helt politiskt korekt


  3. Inte kul, det är rasism


  4. Vet inte, skulle vilja veta vem som gjort sidan, om det är en same eller ej, innan jag bestämmer mej


  5. Jag vet inget om samernas historia & vet inte va den här röstningen går ut på


  6. Jag bryr mej inte, musiken är dålig


  7. Jag hinner inte gå till den sidan, jag har ett jobb & måste tjäna stålar

4 kommentarer:

Maria sa...

8. Jag har ingen aning vad du pratar om här... jag ville bara säga att det var mig en ära att du använde bilden!!! Och vad snyggt det blev!!!

Stina sa...

Fattar inte heller fastän jag försökt. Men jag blir väldigt avis på ditt blogghuvud. Jättefint!

Lotta sa...

Ähh det är lungt .. duktigt att ni försökte !!!
Ja blogghuvudet är så fint som snus !! Tack ska ni ha !

Maria sa...

9. Men nu har jag har varit in och utnyttjat min rösträtt!