torsdag 26 april 2007

Här kommer man hem....

.... & så är mjölken slut..... fyy faan va jag hade behövt kaffe nu.. & så är d bara att gå direkt ner t konsum & handla... vem faaan dricker upp min dyra laktosfria mjölk utan att köpa ny!!!!!!???
*
Update: Jag fick åxå i ena handen släpa ner en stor jävla kasse med petflaskor till butiken samtidigt som jag i den andra kånkade på en massa otympliga papp-förpackningar... & i hallen står en stor kasse med tidningar som ingen förbarmar sig över & tar ner till återvinningen.... tänk om nån annan ändå tog tag i nått i det här hemmet..
*
Dessutom fick jag höra härom kvällen att jag bla var :
  • Bångstyrig bland folk
  • Inte tycker om andras kompisar
  • Inte är så lätt att ha med sig på evenemang
  • Är lite väl försiktig första gången jag träffar nån

Eeehhh, ok.. skitjobbig alltså

4 kommentarer:

Maria sa...

VA??? Min familj som älskar dig!!! Inga problem där inte!!!

... försiktig?
Nej, jag vet inte vem du pratar om här!?

Lotta sa...

Nä jag tror nån har tagit fel på person här faktiskt...

Maria sa...

Och det där med att bära ut till återvinningen gör man bara när man får besök... så besöket har någonting att göra!

Lotta sa...

Ja mina besökare tar d jävligt lugnt mé återvinningen... det kan jag lova!