måndag 9 april 2007

Tebax Hemma i Vasastan !

Sovit i min egen säng... härligt... fast jag har drömt lika skumma drömmar som när jag varit ute på expeditions-resan... min enda växt hade nästan vissnat ihop medans jag var borta... & gula blad har dykt upp där i krukan.... tänk ... jag bryr mej om en krukväxt... jag är shockad....
*
Var på bra bra basket igår med Rudiegirl.... hon blev galet glad när Plannja vann... det var så spännande på slutet... hjälp ! Kanske var det därför jag drömde mardrömmar om att bli Taxi-Chaffis i Luleå inatt.... hmmmm
*
Nu ligger det snö i spökparken.... faan!

2 kommentarer:

Maria sa...

Gooood morgon!
Tänk vilken härlig avslutning på vår påsk-expedition - att Anja var med i bilen den sista snutten OCH att Plannja vann!!!

Vi är en sju-jäkla Trojka, vi tre!!!

Lotta sa...

Ja jäklar anakka !