lördag 4 februari 2006

Bio-Maraton-Fredag 1 !!!


Först gick jag och såg denna film med A,

Den här är ett måste ! ! !

Jag tror inte jag ska göra nått avancerat pep-talk för varken den här eller nästa film jag såg, för det här är väl typ filmerna som alla kommer att se, men jag måste ju säga att film är överbra på BIO, vi får säkert tillfälle att diskutera dom här rullarna över nån kopp kaffe i framtiden!
Sedan blev det lördag och tanten på 5:an har åkt in på sjukan.. det har jag alls inte med i min planering, och efter en fika med O, så benade jag ut lite i strukturen och kom fram till att nu är det dax för lägenhets-renoveing... jodå nu ska jag faan komma igång, jag är galet trött på köket, badrummet och toan....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fritte logai ahte don cálát hirbmat bures, ahte gávnnat rievttes sániid. Ja dat lea várra duohta. Lea goit gobe somá lohkat du blokka... ja dus leat fiinná govat ge. Mun in ies máhte bidjat govaid mu bloggii. Fertet oahpahit dan munnje go deaivvadetne. :)

Maria sa...

Grät du när du såg den???

Lotta sa...

Hollu Giihtu V!!! Leat riekta somá bloggas cállit mun jáhkan!! Mii gobe leat? In mun lean goassege gullan dat! Du blogga gal leat nu fiinis nai! Muhtu véha ropmi...
Nå iallafall så grät jag inte när jag såg filmen, är alldeles för svår-gråten tyvärr..