torsdag 23 februari 2006

Hur Dum Får Man Va ?

Kan man va onödigt snäll eller? S, sa till mej i förrgår att jag är FÖR snäll... ursäkta mej, men det tycker inte jag. Jag är väl så snäll som jag vill vara helt enkelt. Dessutom gillar jag snälla människor... o inte dumma.... Om man nu tycker det är jobbigt med snälla människor så kanske man helt enkelt är den typen som kanske utnyttjar vissa människors "snällhet"... o då kanske man borde tänka över sitt eget betéende istället för att tycka att någon är FÖR snäll... Jag tänker då fortsätta va så snäll som jag vill bland dom härliga människor som jag tycker om... så det så!!! /L8-Lee som är Snäll & Cool

2 kommentarer:

Maria sa...

Det är de snälla som är de coola!
Och så är det ju skillnad på snäll och dum-snäll!

Lotta sa...

mitt snälla liv leker!