tisdag 21 februari 2006

Målinriktat !

JD sa till mej typ att... "målinriktade människor är så fokuserade på sina mål, tittar och fokuserar bara framåt, planerar och tiden liksom bara flyger.... ja och helt plötsligt kommer man på att livet är ju NU, och så har man inte levt i nuet.. utan bara i sina framtidsmål..." Jag försöker ju ioförsej bli liiiite mer målinriktad, fast jag vill kalla det för strukturerad.. jag kan behöva strukturer ibland... målinriktad kan jag inte se att jag är så värst... sen sa han nått om räkmackan...Han tyckte han hade en.. jo och jag har åxå en räkmacka.. fast det har varit väldigt lite majonäs på den på sistånne.. ja fast nu känns den ju fin o saftig o full med räkor... JD du är bra!

6 kommentarer:

Maria sa...

Roadtrip konvent!

Maria sa...

...röstar jag för alltså!

Maria sa...

By the way... jag har gjort fiiina medlemskort i brunt och grönt!!!

Lotta sa...

Jag känner att vi måste ses mycket snart!!

Maria sa...

alldeles FÖR snart!

Lotta sa...

Jo imorrn va!