torsdag 9 februari 2006

IKEA - hysteria ! Lyxproblem !

Magsjuka på Sabbatsberg gjorde att det inte blev nått möte med tanten på 5:an, så då åktes det till IKEA för o kolla upp köksgrejjer.. iinte blev det nått med det, jag fick panik och köpte det gamla vanliga: ljus, vämeljus och ramar.. jo och så en badrumsmatta åxå.. men det var inte så dumt ändå, ändrade lite i planeringen för det är nog bra att vänta lite med köket iallfall, jag haaatar att gå runt på IKEA, men det är ju skönt o komma på att man inte VILL köpa nått, är livrädd för grejjer... fast en skrivare vet jag att jag vill ha.. heelt säkert, bara inte vilken.. o en digitalkamera åxå.. bara inte vilken.... lyxproblem!! Känns sköönt att jag har lite såna åxå!!

6 kommentarer:

Maria sa...

...men köpte du inga servetter människa!!!? De hör ju liksom ihop med ljusen!!!

Maria sa...

och du... det var väl inte du som åkte på magsjukan hoppas jag!

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Maria sa...

Du kör alltså med två räknisar! You bold woman!

Villle sa...

vaddå två räknisar

Lotta sa...

He he.. såklart!!