måndag 13 februari 2006

Nya Beslut och Biblioteksmålar-tankar...


Vaknade med helt andra stigar i sikte, tänk om utifallomatt jag ska göra helt tvärt om.... jag ska tänka tills nästa vecka, men jag tror banne mej jag ska byta... Vet inte om det är OS grejjen som fått mej på andra tankar, men jag tror bara jag har tröttnat helt enkelt.. Försöker kolla med O hur man får ner färgen i taket utanför duschen... så råkade jag titta upp ovanför taket i badrummet... oooo Herregud vilket spindelbo... el hit o dit o fram o tillbax... kunde iallfall dricka kaffe idag och det får man ju se som en storvinst i sammanhanget... lite virrigt låter det kanske men jag ser det iallfall helt klart... ni ska få se!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Biblioteksmålar-tankar... har jag sagt något dumt eller ska du helt enkelt måla om i ditt bibliotek?

Lotta sa...

Inte behöver jag måla om dig inte, du har ju så bra färgkodsväljare!

Villle sa...

det ser typ ut som OS-ringarna... Du hittade en snygg bild. Jag kanske kopierar den en dag (jag tänkte skriva "snor", "att jag snor den en dag", men det är ju typ inte sant. du får ju behålla den. och vi kan ha samma tröja. och vi kan ha samma joggingdräkt.)

Anonym sa...

Tack för det... jag undrade så!

Lotta sa...

Ville: Du får gärna sno "mina" bilder, och om du har en såndär blanksliskig joggingdräkt i ljusblått så går jag gärna omkring med samma!

F librarian: skönt att vi redde ut dethär så snabbt!

Maria sa...

...by the way... nu är det bara ETT streck igen!

Villle sa...

Det är typ kryptiskt här.

Lotta sa...

Maria: Jo det där strecket blir ibland ett och ibland två, lär ju dröjja innan det blir tre... weard!!! jag har hackat fel och orkar inte göra om det !

Villle: det finns gömt här någonstans