torsdag 20 december 2007

Igår : Tumba - Avslutning - City - Söder - McD - Imperiet - Pelikan :)

Idag: Lite trött & väldigt risig frisyr

Jag drömde igårnatt:

...att jag hade en motorbåt. Båten låg förtöjd vid en älv. Tre personer ville låna båten. Jag kände inte igen någon av de tre personerna men jag kände dom ändå. Jag fick en fråga av en om den kunde få låna båten. Jag ville inte men lät mej övertalas. Dom tre personerna åkte iväg i båten & körde rakt ner i en fors. En person dog, en person fiskade jag upp men var skadad & inte sej själv & den tredje bara försvann ur drömmen. Sedan vaknade jag av att den personen jag fiskat upp tryckte in sin äckligt vassa armbåge i min rygg & den vägrade sluta.
*
Nu: Väntar jag otåligt på den där julklappen som jag har beställt till mej själv ... den borde dimpa ner i brevlådan NU ! :)

Inga kommentarer: