lördag 1 december 2007

Oj.. kära... men jag kan inte ..

Ibland undrar man ... inget hörs någonstans ifrån.... & så plötsligt... DING-DÅNG ! så plingas det på från alla håll... Hur kommer det sig att alla gamla spöken helt sonika hör av sig & vill leka... samtidigt... Det är alls inte obehagligt... nej tvärtom... men jag kan inte riktigt begripa mej på deras tajming... Inte så att jag heller förvånas över deras kärlek som aldrig riktigt dör.. nej då jag vet att jag är alldeles otroligt älskvärd & jävligt kul & bra på både det ena & det andra.. & det är ju bra för självkännslan.. så jag klagar inte.. Men det enda jag verkligen vill & längtar efter.. det är röjja upp i min nästan färdiga lägenhet & flytta hem & sy ridåer & jobba & bo i Vasastan... så jag kan tyvärr inte flytta med till Porjus eller nån annastans heller... men tack ändå för alla fina frågor :)

Inga kommentarer: