söndag 9 december 2007

sista natten i Årsta bakom soffan ... ialla fall för nu

Sitter i mitt eget kök & pustar ut efter att ha släpat hit dom sista prylarna från mitt Årsta-hem. Stambytet är klart & nu är det bara en målare som ska bli klar i mitt rum under dagen... & så städningen... men shit... jag som trodde att jag hade det bra förr... men nu.... det är så fint här så man dör... väldigt dammigt.. men väldigt väldigt bra... & stort... jag känner nu att jag bor otroligt stort... & så har jag gjort mej av med en massa grejjer så det bara ekar här... Stort & minimalistiskt... det ska jag försöka mej på nu... kanske :) .
Nu kaffe, skål !

4 kommentarer:

Maria sa...

Grattis gumman till ditt "nya" fina hem!

Rudiegirl sa...

Det ekar här i Årsta oxå, jag bor oxå större än jag trodde...:D

Lotta sa...

Tack tack!!!

& Tack-tusen båda två så galet mycket att jag har fått husera så hemtamt hos er, jag har haft det superbra, ni är så fina människor, Aj lav jo båda väldigt mycket !!!

Lotta sa...

& tack-tusen Snowman för den fina korkskruven... du får nog hjälpa mej att skruva fast den ;)