fredag 30 november 2007

.... en vecka.... där jag :

  • Flyttade innanför tullarna :)
  • Älskar att vara på Söder eftersom jag springer på folk jag känner hela tiden
  • Började åter i Tumba
  • Träffat Mr M igen & igen & igen
  • Inte har rökt en enda cigg
  • Fikat i Skrapan flera ggr
  • Börjat tro på att jag snart ska få flytta hem till Vasastan
  • Suttit på en toalettstol i min hall med en man med en tumstock i handen för att mäta ut höjden för toalettrullehållaren.....
  • Faktiskt har kommit på att jag är FÖR gallerior.... det är valet av butiker i dom som kan vara problemet... jag gillar att slippa ha mössan på när jag shoppar.. & så slipper jag springa runt hela stan :)
  • Sprang på DJ Puh i en möbelbutik på sööööder & åt rabarberbulle
  • Har inhandlat mitt första duschdraperi någonsin
  • Nu vet säkert att rött är min favvo favvo-färg !
  • Varit på bio & känner att jag måste köpa DVD spelare.. & kanske TV åxå.. fan

2 kommentarer:

Stina sa...

Vad skönt att du säger att du gillar gallerior. Jag trodde att det var något fel på mig,helst ska man ju protestera. Men jag hatar att gå runt i stan och få imma på glasögonen varje gång man byter affär.

Lotta sa...

Prexis, om det det blir fler gallerior så kanske jag kan börja ha på mej mina brillor oftare åxå :)