onsdag 7 november 2007

Sjunger viskande i natten

Min vän i Norge fyllde år igår & jag glömde bort att gratulera.... det blev en alldeles för sen kväll för att ringa men jag ville ändå skicka en hälsning så jag slängde iväg ett SMS strax efter 02 inatt:

"Shiit, jag hade
verkligen tänkt
ringa dej o gratulera
o sjunga en sång..
men nu får du en
försenad hälsning
mitt i natten
istället.... Grattis o
kramar från mej!"
*
Det dröjde ungefär fem minuter så ringde min telefon & min vän befallde - SJUNG ! Så där låg jag på min madrass bakom soffan i Årsta, mitt i natten & sjöng någon typ av födelsedagshymn & försökte att inte tänka så mycket på att min Landlady ligger i rummet bredvid & försöker sova. Vi skrattade länge & sedan, när vi la på, då var det nästan omöjligt att somna :)

Inga kommentarer: