lördag 24 november 2007

Klockan är typ 15 & nu går solen ned ... & så lite samekitsch åxå...

Som tur är så hann jag ut i morse & fick frotera mej med solen & frosten & fick in lite energi i mitt vintertrötta jag. Måste vara någorlunda laddad inför måndagen i Tumba & så måste jag byta bostad för en vecka, min Landlady´s föräldrar kommer så då flyttar in innanför tullarna & bort från Årsta för ett litet tag.
*
Update: Jag kollade in reprisen på den samiska såpan Frufritt nyss... den var inte alls så pinsam som jag hade trott.... & det var samisk berättarröst ... bra bra ! & det är värt att kolla på åxå om man är lite intresserad av inredning... här får man se precis hur det ser ut i det samiska vardaxrummet... hörnfuskskinnsoffan ... furu.... valv i dörröppningarna... alldeles alldeles underbart kitschigt!

Inga kommentarer: