söndag 4 november 2007

Dipp

Det finns olika sorters dippar..

  • vitlöksdipp
  • chilidipp
  • yoghurtdipp
  • sweet&sourdipp

..... men sedan finns det dom här dipparna som inte har det minsta med chips, gurkstavar eller morotsstavar att göra. Hur jävla efektiv, duktig & fokuserad man än har varit så finns det inget annat att göra än att vänta... Jag hatar att vänta, jag har inte tid att vänta, jag har några veckor till på mej & jag vill ha full fart precis just nu! Helt plötsligt ser jag ingen som helt ljusning.. hela grejjen ter sig totalt meningslös & allt jobb är bara att slänga i återvinningen... mörker ... åska ... & lakrits.... jag hatar lakrits... hela mitt liv är som en enda stor påse gott & blandat.. fast bara med lakrits då...

Det är då jag påminns om att jag har mött dippen... den där jävla lakritsdippen som sitter som en stor fet jävla propp & bara är i vägen... Jag måste vänta en vecka innan hjulen kan börja rulla & det är bara att aceptera... & jag måste dessutom hålla mej i skinnet... va jääävligt lugn sansad & trevlig... faan !

Det hade varit mycket bättre med tacodipp


Dipp= Tjock kall sås, används till många olika rätter, framförallt till smårätter och snacks.

2 kommentarer:

Maria sa...

Så fort lakritsdippen tagit slut så börjar livet... så är det! Så nära, så nära nu!

Lotta sa...

Tack söta du :)