söndag 11 november 2007

Utelåst & insamlad på Nordiska Museet.. My God jag hänger där mest varje dag....

Jag fick mina sekunder i etern igårkväll... mina Fifteen seconds of fame hamnade på ärofyllda Rapport där jag tydligen ville ha mer Rock´n Roll... det kan jag verkligen stå för... när det gäller det mesta faktiskt.
*
En sen & über-internationell-indisk lunch på söder avslutades med björnklisterdoftande glass i dom tightaste brallorna i norden.. jösses jag var tvungen att ha extra brallor med mej i ryggan för att sejfa... men i slut var jag riktigt o-safe & upptäckte på stan mitt i natten att jag inte hade några nycklar med mej.... hystreri hystreri hystreri!
*
Lyckades få en tillfällig bostad & tänkte till lite.. kom på att nycklarna kanske kunde ha slarvats bort på Nordiska Museet... Ringde Emma i museishoppen & hon var så gullig & letade rätt på dom.... Emma är min ängel !!!!! Nu har jag hämtat nycklar, fått åka gammal 70-tals buss & varit på Årsta-skogs-promenad & är tillbax hemma i min hörna bakom soffan.... Life is goooood !

5 kommentarer:

Anonym sa...

va? har du varit me i rapport?

Lotta sa...

Jepp :)
Igår kväll

Villle sa...

Hey, Snowman, du måste kolla in det. Det var ett jättebra reportage. 19.30 på lördagkvällen. Rapport. Finns på svt.se och sen på rapport.

Lotta sa...

Bra Ville, sprid "budskapet" !

Lotta sa...

Landet Runt visade visst åxå reportaget....