tisdag 6 november 2007


8 kommentarer:

Stina sa...

Otroligt häftiga höstlövsbilder!

Maria sa...

Oj! Här var det nymodellerat!
Snyggt, vackert och modernt!
Men jag saknar min sjögosseflicka på facebook... jag vet att jag är en nostalgisk fjant... men du var ju så guuullig i din sjömanskostym och flätor!

Anonym sa...

snygg bild, jag vill liksom äta upp den, den ser god ut.

Anonym sa...

tjusigt (blogg huvud)....!

Lotta sa...

Tack så mycket allihopa ! Söta söta människor !
:D
Jag kände att jag behövde lite nystart & bra vibbar här... & det blev det ju! ÅÅÅÅ va jag tycker om er !

Lotta sa...

Maria: ... jo jag saknar åxå sjömansflickan i flätor.. men jag ville ändå byta bort henne.... men hon kommer kanske tillbax.. när båt-sesången sätter igång... nu är det vinter & mössa på som gäller :)

Maria sa...

Gumman, du har så rätt! Men sjömansflickan är en oerhört bra bild... oerhööört bra bild!!!

Lotta sa...

Puss Maria !