lördag 13 december 2008

Djurgårdsträff

Först en kaffe på gamla Shellmacken med utsikt över renskinn & Djurgårdsbron

Sedan körde vi runt bakvägen via Manilla & knackade på hos...

... tomten på Rosendal. Han hakade på på vår...

... promenix mot nått kafé. Först gick vi in i växthusen på Rosendal men dom hade inga stora mackor så...


... så vi lallade vidare & hamnade till sist hos Flickorna Helin & Voltaire där vi värmde upp oss & drack kaffe med toast.
*
Det var galet mycket folk ute & köade till Djurgåden både i bilar, bussar, spårvagnar och så dom som var på promenad förstås. Som dom gamla djurgårdsbor vi en gång varit så blev det en annorlunda runda och den mesta tiden gick faktiskt åt till att överhuvudtaget ta oss fram till målet. Jag tror vi ska ha våra djurgårdsträffar i city hädanefter... iallafall ska jag ta på mej långkallingar nästa gång :)

4 kommentarer:

stella sweden sa...

vicka fiiina bilder hörru! Gillar du kvinnor som gör bort sig? Ehhh? Gå då genast till min blogg o få dig ett skratt...ratt..tatt..heeelt fnatt...har ja blitt i natt!

Kraaam!

Lotta sa...

Thänkx :)

Ååå guuu va spännande !!! Jag hoppar dit direkt ba, kram kram !

Lotta sa...

Stella Stella jag gillar dig även om du INTE gjorde bort dig ... du var tvärtom jävligt coool !!!

stella sweden sa...

Meeeehhhh icke sa Nicke! Garvar bara ja tänker påre!