måndag 22 december 2008

Stoor Jul !

”Försvenskad Hawaii-kitsch.
Yngve Stoor har gjort mycket riktigt saggig musik. "
*
Så står det i Aftonbladet som har en lista med värsta musiken & den här snygga plattan hamnade högt upp på den kan jag säga :) Nå jag tycker (utan att ha hört en ton) att det här helt klart är värsta bästa julskivan ! Min kusin kallar mig livsnjutare & det här måste ju bara vara höjden av njutning i livet... en platta som kommer att gå på repeat på julaftonens kitschiga evenemang framför guldridån här på Rådmansgatan: Stoor Paltkoma med family Stoor !!!
*
Stoor God Jul !!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej Sötis
Long time noo see, hoppas att vi ses på någon Djurgårdsrunda snart!
Puss & Kram

Lotta sa...

Hej själv Sweet B !

Ja det vore väldigt kul å ses :)

Stoora julpussar till dig

Maria sa...

Ha en riktigt God Jul med familjen! Jag är redan hemma med min... Kram hörru!

Lotta sa...

Takkadesamma Maria !

Stoora Julkramen till dej & alla hemma hos dej :)