lördag 27 december 2008

Maraton

Det blev nog den bästa julen någonsin... ja hittils iallafall :).... Blodpalt, Champagne & Nonstop är helt klart en vinnande meny. Det blev åxå väldigt långa nätter & mycket lite sömn. Nattliga promenader i ett kylslaget Sthlm där vi fotograferade tills fingrarna nästan frös av våra händer. Vi sprang även rakt in i de nyuppsatta avspärrningarna efter skottdramat på Kasiot... & dagen efter hittade vi 5 tomhylsor utanför min kusins port... hmmm

*

Igårkväll när sista gästen blivit eskorterad till flygbussen så tog jag med mig några pepparkakor & begav mig långt bort med tunnelbanans röda linje. Jag blev bjuden på morotssoppa & filmvisningsmaraton & nu är jag så trött att jag ser i kors..., jag tror inte jag minns ens hälften av filmerna vi såg... men en var iallafall "Kill Buljo" ... som verkligen var fööööör mycket... kul som idé, och en riktigt dålig film... ... men snygg affisch & rolig trailer :)


& ikväll ska jag gå å lägga mig innan 24 & inte somna i någons annans TV soffa... tror jag :)

2 kommentarer:

stella sweden sa...

Jooo..afischen var ju kanooon..snor idén av just den duuuu! Kika närmare nyår på min lillajävla så fåru se....U somna nu i DINN soffa ikväll!

;)

Lotta sa...

Spännande ! Jag ska hålla utkik på lilla jävla som fan :)

Å jag somnade i min alldeles eegna säng igår redan vid 20.15 ... så nu känner jag mej nästan som utsövd igen efter allt detta galna julnattsuddande ;)