tisdag 2 december 2008

Panic @ the Office

Nya kontoret, ordning & reda... hur ska det gå dårå?
*
Ett tag trodde jag att jag hade fixat allt... men jag hade glömt skrivaren.... hittade inga drivrutiner & jag fick panik... Jag blir gaaaalen om inte skrivaren funkar... men nu verkar jag ha löst det också... sen funkade inte mina dokument för jag hade inga typsnitt.. jeeezus, mina fina omslag såg för täskiga ut.. lyckades ta mig in i gamla datorn & tankade över därifrån... fint fint allt är ordnat & problemen lösta... nu ska allt funka & jag kan ta tag i resten av livet.... det var faktiskt rätt så skönt med ett så konkret problem som datakrångel... åååååå va jag har massa tråkiga vardagssaker att ta tag i nu... Jag vill faktiskt inte ha vardag... jag vill ha galenskap & panik! Eller??! Jo, för i annat fall så får jag panik... när lugnet sänker sig känner jag panik... Jag får aldrig panik när det brinner... men när det slocknar, då jävlar kan jag bli galen!

8 kommentarer:

stella sweden sa...

Preciiiis! De ska brinna utav bara helsicke...slocknar brasan dööör mann!

stella sweden sa...

...o du kan inte luska ut vad ja läser nu nehejda!

stella sweden sa...

...de tog litt tid innan den kom!

Lotta sa...

Ja det kan gärna brinna lite här å där så att man får fullt upp å leva ! Jag sket i vardagstråksysslorna & började skriva istället... man vill ju inte självdö ;)

Ååååå jag gissar att du har en söt liten tjyvsommarhistoria att förlusta i vintermörkret :))))

stella sweden sa...

Joooo o Lasse/Lena är ju välditt söööt, kann see hann/honn framför mig! Har int kommit längre än till de mötet...

Lotta sa...

Shit jag börja längta till somar´n bara för dé !! Ja Lasse/Lena är en pudding ;)

Gudrun sa...

Å jag tycker att skrivbordslampan är väldigt sexig...

Lotta sa...

Hmmm eller hur !
Jag börjar faktiskt få svårt att jobba i den här miljön :)