tisdag 9 december 2008

Var é vargen.... eller Skatteverket

Först hamnade jag på en alldeles för lång tur i någon annans bil med släp som jag inte alls hade tid med. Sedan upptäcker jag att min chaufför hade en ganska loppig varg ståendes & stirrandes rätt in i ett hörn hemma hos sig. Lite konstigt ställe å stå å stirra på tyckte jag & fick inget vettigt gjort efter det... Jooo jag ringde Skatteverket & fick reda på att jag gör rätt när det gäller Norge & helt fel när det gäller Finland & Holland... tur för mej att jag sålt mest till rätt eller minst till störst eller fel till minst... eller nått... för jag fick lite panik när jag upptäckte att jag gjort fel, men inte visste till vilket land. Sedan var jag tvungen att gå å äta hamburgare. I hörnet stod en varg å stirrade in i... hörnet
(Kolla in här om du vill veta varför vargen stirrar)


2 kommentarer:

stella sweden sa...

...en hamburgare me allinclused brukar hjälpa mot de mesta!

Har försökt länka till DIN lillajävlablogg men de e som att VARGEN står i vägen så ja tror ja måste skriva nått om Hann, vargen?
För ja har en del av de på min vänsterkolumm o de kanske är sura för att de bara stååår där o inget blir sagt om de?

(jo, ja brukar vakna så här mittinatten)

;)

Lotta sa...

Jasså det är en såån varg... som vaktar bloggar där i hörnet & utan att man har en aning om att han inte gillar länkar... jösses klart att du måste ta upp detta till debatt med dina vargar !!!

;)

Sjukt va bra det kan va med hamburgare mellan varven ba.. idag blir det dock blodpudding :)