torsdag 18 december 2008

Mutch better :)

Imorgon ska jag till&med tvätta håret ;)

5 kommentarer:

Gudrun sa...

Åh, din stackare! Skönt å höra att du är på bättringsvägen. God Jul till dig! Kanske kommer du till Ákkurat den 28:e...? Jag filmar. Anders spelar. Kommer bli grymt...
Kram!

Lotta sa...

Heeej Guns :)
Ja nu verkar det bara vara snor kvar... Låter trevligt med Ákkurat, inte alls omöjligt att jag dyker upp :))
God Jul till dig & Anders, kram kram kram !

stella sweden sa...

U nu har de landat hos miiii! U de är nog därföör min dress ser ut som den gööör!

;)

GoooJuuuul till di!

Stina sa...

Krya på dig vänne, det är inte roligt att var ankommen till helgen när man för en gångs skull ska vara lite ledig. Stor julkram från tant Stina!

Lotta sa...

Kraaam kraaam tebax till Stella & Stina!

Nu har mina baciller flyttat härifrån & febern är borttvättad från julfrisyren ;)