fredag 26 februari 2010

Guldfeber :)

Fint skräp

Min nya futuristiska guldfärgade sladdlösa dammsugare med ufo-belysning... passar perfekt till alla mina guldfransar... guldtofsar... guldlasson...osv... men framförallt håller den numera all min jävla sammet lite mer dammfri !
*
Livsfarligt att dra till Ikea för att köpa tyg! Jag råkade samtidigt följa med min kompis in på en elbutik som ligger alldeles bredvid & där fick jag syn på en gulddammsugare som jag köpte omedelbums. Efter lite lunch hittade vi en annan elbutik & där fann jag samma dammsugare fast 500 spänn billigare, så då köpte jag den åxå.... sen gick jag & lämnade tillbaka den första förstås. Kul. Jag har inte haft dammsugare på nästan 10 år eller så för jag avskyr dammsugare & att dammsuga. Verkligen. Men nu har jag ändrat mig. Totalt. Jag avskyr bara fula, stora dammsugare med sladd. Jag tycker om snygga, sladdlösa, smaklösa dammsugare i guld & med cool belysning :)
*
Kanske lyckades dammsugaren även förgylla min middagsbjudning ikväll lite extra... eller så var det bara jag .... väldigt najs iallafall :)))

2 kommentarer: