tisdag 23 februari 2010

Stockholm har blivit kallt ! T-banan i paustrafik

Nu har tunnelbanan börjat gå igen, jag ser några sporadiska tåg rulla förbi. Jag borde åka in till stan & fixa några grejer.... men jag pallar inte trängseln så jag tror jag väntar nån dag till... Jag tror jag ska gå till Globen & se om jag kan hitta vad jag behöver där... det är tveksamt ... men värt ett försök... & jag vet att jag helt säkert kan få tag på snus iallafall :)
*
Update: Nä det fanns inget vettigt i Globen (förutom snus). Jag vill kunna köpa verktyg, skruv, plugg, tyger & annat viktigt här på gångavstånd från mej... Igår tog jag mig till Sickla i solsken för att försöka köpa tyger där men då hade den stora tyg-shopen flyttat till Järfälla.... märligt. Jag måste ta mig in till stan iallafall, men det får bli imorgon för jag tror inte på att på den där tunnelbanan riktigt funkar ännu.

Inga kommentarer: