torsdag 11 februari 2010

Ut mé juldekorationerna & in med en magisk guldtofs :)

Den stora guldtofsen kommer nu ut från ventilen istället för de där julkulorna som nog hade hängt där lite för länge & skräpat... jag fick lite pikar om det igår så nu har jag bytt årstidsdekor :)
*
Jag gjorde en stor guldtofs av lite överblivna fransar & en liten del av mina guldrep som jag knyckt av en svensk magiker som brukar flyga över scenen med motorcykel... ja eller jag har faktiskt inte knyckt guldrepet... jag fick det av min tygleveratör som vet att jag är galen i guld & den där magigern hade glömt kvar repet där en gång... & det hade gått så lång tid att jag lixom bara fick det där repet (typ 30 meter!!!) som gåva när jag köpte tyg till en guldridå... fast magigern vet ju inte om det ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ssnyyygt...

Lotta sa...

Ja eller huuuur :)