onsdag 3 februari 2010

Med många laddare mot Jokkmokk :)

Jag packar mina prylar nu. Hur många olika sladdar & laddare måsta man ha med sig på en helgtripp egentligen??? Imorgon kommer en kompis förbi här vid sextiden på morgonen och hämtar upp mig. Det bär av mot Jokkmokksmarknad nämligen. Skoj !
*
Sen undrar jag en grej... ligger det nått skumt bakom att man sätter på sig tröjan bakåfram? Jag har nämligen gjort det nu två dagar på raken & jag märker det inte förrns på kvällen sen... Jag kan inte minnas att jag brukar göra så... nä, det är nått nytt jag har börjat med... ja ja, det är kanske kul med förändring:)
*
Nå, men hej hopp, vi kanske ses i Jokkmokk !

2 kommentarer:

Nadja Marakatt sa...

Haha, Lotta det bruka kallas resfeber när man stoppar tröjan bak och fram :) Vi synses på Samernas på Fredag , kram kram!

Lotta sa...

Jahaaa... men om det var resfeber så fortsatte samma feber även när jag kom fram till Jokkmokk.. för jag hade tröjan bak-fram en dag mitt i marknaden.... jag måste ha tröjor med tyyydligt tryck på magen... annars verkar jag inte fatta vad som är fram å bak ;)