onsdag 17 februari 2010

Kom nu alla samer i Sthlm till Saddle & Sabre ikväll Onsdag fr kl 18 ;)

Onsdagkväll, Tegnérgatan 9, Pubkväll , samer, jepp !
Sameföreningen i Stockholm
*
Jag har haft en märklig dag som började så fint & slutade med många sena timmar på akuten. Så kan det gå, men pubkvällen behöver alls inte sluta lika illa ska ni veta. Jag tror jag ska kosta på mig en baconburgare då... & ett glas rött eller så :)
Välkomna !
*
Update: Nu är klockan tio i två eller 01:50 & jag är nyss hemkommen från ännu ett lyckat samiskt barhäng i cowboy-miljö. Bra diskussioner, många skratt & fantastiska idéer som kom fram i ljuset under kvällen. Vi blir fler & fler för varje gång, det är så kul att så många fina hakar på & till oss som hängde kvar till stängning så delade barägaren Rob ut snygga CD-singlar :) Och jo det blev en liiiiten olycka men jag slapp akuten idag... jag lyckades klämma två fingrar i min egen dörr (jävligt tung säkerhetsdörr) innan jag stack iväg så nu har jag en halv nagel som är blåååå... snyggt kanske, men d gjorde attans ont... men nu har onsdagen gått & blivit torsdag & till kvällen så ska jag fira ännu mer med både tårta & genrepskultur i city ;) ååååå va jag é glad, Goo´natt :)))

4 kommentarer:

Anonym sa...

lean Gironis :(

Lotta sa...

Boađe deike, mun vieččan du Arlandas... nä muhtu T-Centralenis iallafall ;)

Anonym sa...

hann inte :(

Lotta sa...

Men va synd då, nästa gång kanske du kan planera bättre så att du hinner till flyget ;)