torsdag 2 november 2006

En liten frusen mops i porten...

Upptäckte till min förskräckelse att mjölken bara räckte till mitt morgonkaffe... & toalettpapperet var i det närmaste slut.... ja det var bara att ge sig ut i kylan.. halka nerför backen till konsum.. men jag hann bara ner till porten så mötte jag grannens lilla nya mops.... Hyyyysteriskt söt.. jag blev alldeles löjlig & ville bara krama den.. & det fick jag... Det verkade vara rätt så överväldigande att möta sin första vinter sådär... i en port på Holländargatan.. Jag hoppade visslande ner till konsum.... där jag kom på att jag typ inte sagt ett ord till han som äger jycken... ..... Jag snackar bara med mopsar !

2 kommentarer:

Maria sa...

bra där! jobba vidare på den bekantskapen... med mopsen alltså!

Lotta sa...

Ja det blir inge svårt.. jag faller varje gång vi träffas