tisdag 28 november 2006

Google Google på mej själv


Saker jag vill göra idag, men som jag inte får:

  • Diska (behövs inte när någon snäll redan gjort d i förrgår)
  • Städa (helt fel tillfälle, men helt plötsligt finns lusten)
  • Sortera vadsomhelst, men helst papper (ett sjukt betéende som kommer som ett brev på posten sånna här dagar)
  • Betala räkningar (fast jag gjorde d igår)
  • Tvätta (även om det knappt fyller en halv maskin)
  • Åka till Rinkeby & kolla basket

Saker jag gör idag men inte borde:

  • Googlar på mej själv (& önskar jag ska hitta nått intessantare )
  • Skriver mail (som jag verkligen kan vänta med till i morgon)
  • Dricker kaffe (fast jag just har druckit, men jag skyller på att det är så nyttigt)
  • Ringer gulliga personer (fast jag kan vänta tills i övermorgon)
  • Googlar på mej själv igen & tänker att det kan ha dykt upp nått nytt... eeeeh
  • Köper cigg (fast jag har slutat... tänk om jag har börjat igen... )
  • Läser Bloggar, & nu menar jag läser (annars brukar jag bara glo lite i början av inlägget & lite i slutet... om det är långt.... förlåt... f´låt )
  • Svarar när det ringer (fast jag borde låta bli.. jag har för trevliga vänner...)

Det enda jag borde göra idag:

  • Plugga......ju...

2 kommentarer:

Maria sa...

NEJ! Har du köpt ciggisar pysen!?

Lotta sa...

Ja det verkar höra till....