fredag 17 november 2006

Jag Kan Inte Sova....

För en gångs skull gick jag å la mej tidigt.. ja alltså typ kl 22.30.. kändes som en vettig idé... blev ju iallafall en liten utekväll igår på PetSounds & så en heldag i Tumba.. ja jag var lite småsömnig å gick helt enkelt å la mej... Då.. mitt i att försöka somna..

.....En tanke slog mig som inte går att släppa.. Jag som har sovit så grymt bra nu så länge... men nu är det helkört... jag var tvungen att gå upp... ska ta mej en kopp kaffe nu.. å den där tanken.. den sitter fast.. ingen idé att ens försöka gå å lägga sig igen.... å tanken den är bra.. den är sten-bra!

6 kommentarer:

Maria sa...

Goood darling, goood! ... antar jag...

Maria sa...

hahaha - vilket härligt morgonskratt vi fick där du!

Lotta sa...

jo.... så galet..

Maria sa...

Men fullt logisk slutsats du funderat på och kommit fram till på nattakröken! Kan inte låta bli att lägga till ett litet: ... eller!?

Lotta sa...

Vi får se....,

Maria sa...

Den som vågar, dör inte förgäves! Ett ordspråk jag härmed svänger mig friskt och vågat med!